Zoho Mail Lite is een veilige en betrouwbare zakelijke e-mailoplossing, op maat gemaakt voor de communicatiebehoeften van uw organisatie. Klik hier voor meer informatie.
Wil je dat de bezoekers van jouw website direct een chat bericht kunnen sturen via WhatsApp? dan kan dat eenvoudig met deze module. De bezoeker ziet altijd rechtsonder de groene Whatsapp icoon.
Met deze Chat app krijg je in je website een pop-up waar bezoekers direct een vraag kunnen stellen. Geef je klanten supersnel antwoord op alle vragen via de desktop of een App op jouw telefoon. Klik hier voor meer informatie.
Op strategische plekken formulieren tonen voor offerte- of contactaanvragen
Met deze module zorgen we er voor dat je zelf elke tekst op je website makkelijk kan vertalen. Bovenin de website komen de vlaggetjes van jouw vertalingen te staan.
Wil je dat de website automatisch de webbrowser taal selecteert van de bezoeker? en wil je ook SEO-onderdelen kunnen vertalen (permalink, titels, omschrijvingen, etc)? dan heb je een uitgebreide module nodig en deze kost €7,99 extra per maand.
Standaard bouwen wij 3 pagina's op. De homepagina, Over ons pagina en een contactpagina. Heb je meer pagina's nodig? Dan brengen wij per extra pagina slechts €75 in rekening.
Met deze module is het heel gemakkelijk zelf blog-artikelen te publiceren en beheren. De blog-artikelen worden automatisch opgemaakt en geplaatst in het blogoverzicht.
Met deze module kan je een enkele reeks of meerdere nieuwsbrieven sturen na aankoop van een product of inschrijving via een opt-in formulier. Klik hier voor meer informatie.
Meer omzet en inschrijvingen op e-maillijsten met behulp van pop-ups. Creëer conversie gerichte campagnes om je omzet en mailing lijst op je WordPress site te vergroten met pop-ups.
5 meest behulpzame Google reviews (wordt geselecteerd door Google zelf) automatisch synchroniseren op jouw website.
De koppeling met Google Analytics zit standaard in het basispakket. Hiermee krijg je volledige inzicht in jouw klanten op alle apparaten. Google Analytics geeft jou gratis tools om het klanttraject te begrijpen en de ROI van jouw marketing te verbeteren.
Wil je meerdere gebeurtenissen tracken vanuit verschillende tools? Dan raden wij aan om Google Tag Manager te installeren.
Google Tag Manager is een gratis tool van Google waarmee je alle gebeurtenissen binnen je website kunt tracken en al jouw tracking codes kunt verzamelen op één locatie binnen jouw website. Tracking tools zoals Google Analytics, Hotjar of Meta Pixel beheer je met Tag Manager dus eenvoudig vanuit één beheersysteem.
Door te adverteren met Google AdWords ontvang je nieuwe bezoekers op je website. Laat een van onze Google Ads-partners een campagne voor je opzetten die klanten oplevert.
Bovenaan in Google staan op zoektermen die jouw potentiële klanten gebruiken? Laat een van onze zoekmachine-partners daarmee aan de slag gaan.
Cross-selling is de klant een extra product aanbieden dat past bij wat ze op het punt staan te kopen. Dit helpt je om je conversiepercentage aanzienelijk te verhogen en dus meer producten te verkopen.
Met deze module krijgt de klant op de productpagina net boven de "toevoegen aan winkelmand" knop een selectie producten te zien. Door middel van 1 klik kan de klant extra producten toevoegen aan zijn/haar winkelmand.
Alle webwinkeleigenaren kennen het: een klant vult zijn digitale winkelwagentje, maar vertrekt vervolgens zonder iets te kopen. Een e-mail remarketing campagne kan dan helpen. Een klant ontvangt automatisch een email nadat de winkelwagen verlaten is zonder af te rekenen (indien de klant een e-mailadres heeft ingevuld op de afrekenpagina, of ingelogd heeft op de webshop).
Link je webshop direct met Postnl, DHL, DPD & meer. Bespaar tijd en geld op het meest frustrerende proces voor webwinkels: verzending. Ook worden de verzendlabels automatisch aangemaakt en ontvangt de klant per mail de Track&Trace code. Lees hier meer over op: Sendcloud.
De terug in voorraadmail is een e-mail die de klant krijgt zodra een product waarin hij geïnteresseerd is weer terug op voorraad is. Door middel van een (simpele) knop wordt de klant geattendeerd op het feit dat een product weer op voorraad is.
Binnen enkele klikken print je alle pakbonnen en/of facturen uit en stuur je deze mee per mail in de bevestiging van de bestelling.
Logo, briefpapier, visitekaart en gratis envelop